Otel ve Restoranlarda Profesyonel Yönetim Sistemi: Horeca!

Otel Yönetim Programı

DİA HoReCa, Otel Yönetimi ve Restoran Yönetimi Alanında İşletme İhtiyaçlarını Gidermeyi Amaçlayan Online DİA çözümüdür.

DİA HoReCa-Otel Programı, ister bir otel ister on otellik otel gruplarının ihtiyaçlarını Ön Büro Yönetimi, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Acenta ve Kontrat Yönetimi, Doluluk-Kontenjan-Satış Analizleri, Gelir-Gider Analizleri, HouseKeping-Oda Yönetimi, Anket, Restoran POS, Santral, Stok-Depo Yönetimi, Finans Yönetimi, Muhasebe Entegrasyon, İnsan Kaynakları modülleri ile karşılamayı amaçlamaktadır.

Zaman Kaybından ve Veri Kirliliğinden Kurtaracak Çözüm: Horeca!

Otel Yönetimi

  • Grup Otel Yönetimi
  • Acente ve Kontrat Yönetimi
  • Oda Yönetimi
  • Housekeeping İşlemleri
  • Santral ve Görüşme Takibi
  • Restoran, Bar Pos Sistemleri
  • Gelir Kasa İşlemleri
  • Müşteri Folyo Takibi
  • Doluluk Kontenjan Satış Analizleri
  • Gelir – Gider Analizleri
  • Detaylı Grafik ve Tesis Raporlamaları
  • Restoran Entegreli Kullanımı
  • Hizmet Rezervasyon İşlemleri
  • Polis Listeleri ve Gün Sonu İşlemleri
  • Maliye Listeleri
  • Muhasebe Yönetimi
  • İnsan Kaynakları

Genel Özellikleri – Avantajları

  • Rezervasyon, check-in, check-out gibi tüm ön büro işlemlerinizi kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
  • Müşteri ödemelerini, çıkış ve rezervasyon durumlarını etkin ve anlık raporlama sayesinde kontrol edebilirsiniz.
  • Acentalarınızı tek bir sistemden yönetebilir, tahminleme sayesinde acenta performanslarını ölçebilirsiniz.
  • Satış analizlerinizi yaparak doluluk ve kontenjanlarınızı takip edebilirsiniz.
  • Gelirlerinizi ve giderlerinizi tek modül üzerinden analiz edebilirsiniz.
  • Odalarınızın temizlik durumlarına göre housekeeping işlemlerini planlayabilirsiniz.
  • Muhasebe entegrasyonu ile günlük, aylık ve yıllık verilerinizi kontrol edebilirsiniz.
  • Misafirlerinizin memnuniyetini ölçmek amaçlı anketler uygulayabilirsiniz.
  • İşe alış ve işten çıkarma süreçlerini, çalışanların bilgilerini, çalışan puantaj işlemlerini koordineli bir şekilde yönetebilirsiniz.

Restoran Yönetim Programı

DİA restoran programı ile restoran işletmecilerine teknolojik çözümler sunmaktadır. Salon – masa yönetimi, self servis, paket servis, garson takibi, tahsilat sistemi, otel entegrasyonu, ödenmezler, ikramlar ve indirimler, adisyon bölme, barkodlu satış, yazdırma sistemi, yabancı dil desteği, depo programı, üretim ve maliyet, cari takibi, talep ve sipariş, grafikler ve raporlama modülleri sayesinde tüm restorana hakim olma olanağı vermektedir

 

Yönetimi DİA Restoran Programı’na Bırakın, Müşteri Memnuniyetine Odaklanın!

Restoran Yönetimi

  • Salon, masa, garson yönetimi
  • Menü, ürün reçete tanımı
  • Parçalı ve direkt tahsilat
  • Telefon sipariş ve kurye takibi
  • Dokunmatik satış ekranı
  • Hesap-Masa, Bölme-Birleştirme ve iptal etme
  • Fast Food satış
  • Maliyet ve performans raporları
  • Mutfak ekranı
  • Mobil cihazlarda çalışma
  • Otel entegreli çalışma
  • Sipariş notları takibi
  • Yazıcı adisyon/hesap çıktısı kuralları oluşturma

Restoran Programı – Genel Özellikleri – Avantajları

  • Hızlı, pratik, kullanımı kolay, dokunmatik satış ekranı.
  • Sınırsız sayıda salon, masa tanımlayabilme ve salona özel tanımlar yapabilme imkanı verir.
  • Sınırsız sayıda menü grubu ve ürün tanımlayabilirsiniz.
  • Garson, indirim ve ikram takibi yapabilirsiniz.
  • 10 kişiye kadar masa hesabını bölebilme ve her kişinin hesabının ayrı takibi.
  • Nakit (her döviz türünden ayrı ayrı), kredi kartı (her posun ayrı takibi), açık hesap (veresiye) olarak ödeme alabilme. Parçalı tahsilat yapabilme (Bir kısmı nakit, bir kısmı kredi kartlı gibi).
  • Satış ve maliyet analizlerinizi kontrol ederek gelir – gider raporlarınızı tutabilirsiniz.
Call Now ButtonBizi Arayın