Dia destek hizmetleri

Dinamik bilişim, kullanıcıların bilgi altyapılarında meydana gelen soru ve ihtiyaçlara anında çözüm geliştirmek için sürekli güncel ve deneyimli kadrosu ile destek hizmetleri sunmaktadır.

Tele-destek hizmetleri

DİA ürünlerine yönelik telefon ve uzak bağlantı ile yapılan desteği içeren Tele-destek hizmeti, profesyonel ekibimiz tarafından verilmektedir. Tele-destek hizmetlerimiz Tele-destek sözleşmesi kapsamında Pazar günleri hariç diğer günler, 08.00- 19 saatleri arasında verilmektedir. Tele-destek sözleşmesi hakkında detaylı bilgi için 0(212) 951 0 365’i arayabilirsiniz.

Lisans bakım hizmetleri

Günümüz dünyasında yazılım, teknoloji ve buna bağlı iş süreçleri sürekli gelişmektedir. Şirketler için uzun vadede yazılımın getirisinin yüksek olması ancak sürekli olarak yazılımın güncellenmesi ve yeni özelliklerin eklenmesi ile sağlanabilmektedir. Bu durum da, şirketlerin günümüzün finansal ve yönetimsel standartlarını yakalayabilmeleri için güncel iş ve süreç modelleri ile donatılmış desteğe duydukları ihtiyacı artırmaktadır.

DİA olarak kullanıcılarımızdan gelen talep ve ihtiyaçları karşılamak ve güncel mevzuata tam uyum sağlamak için sürekli çalışıyoruz.

Üyelik paketleri yıllık bulut hizmet bedeli alınmaktadır. Bu bedel yazılımın güncellenmesi, verilerin günlük yedeklenmesi, bulut teknolojisi ile hizmet verilmesi için alınmaktadır.

Call Now ButtonBizi Arayın