Logo Destek Hizmetleri

Dinamik bilişim, kullanıcıların bilgi altyapılarında meydana gelen soru ve ihtiyaçlara anında çözüm geliştirmek için sürekli güncel ve deneyimli kadrosu ile destek hizmetleri sunmaktadır.

Tele-destek hizmetleri

Logo ürünlerine yönelik telefon ve uzak bağlantı ile yapılan desteği içeren Tele-destek hizmeti, profesyonel ekibimiz tarafından verilmektedir. Tele-destek hizmetlerimiz Tele-destek sözleşmesi kapsamında Pazar günleri hariç diğer günler, 08.00- 19 saatleri arasında verilmektedir. Tele-destek sözleşmesi hakkında detaylı bilgi için 0(212) 951 0 365’i arayabilirsiniz.

Lisans bakım hizmetleri

LEM nedir?

Günümüz dünyasında yazılım, teknoloji ve buna bağlı iş süreçleri sürekli gelişmektedir. Şirketler için uzun vadede yazılımın getirisinin yüksek olması ancak sürekli olarak yazılımın güncellenmesi ve yeni özelliklerin eklenmesi ile sağlanabilmektedir. Bu durum da, şirketlerin günümüzün finansal ve yönetimsel standartlarını yakalayabilmeleri için güncel iş ve süreç modelleri ile donatılmış desteğe duydukları ihtiyacı artırmaktadır.

Logo olarak kullanıcılarımızdan gelen bu ihtiyaçları karşılamak için karşılıklı ve uzun süreli güven esasına dayanan LEM (Logo Enterprise Membership)’ı kullanıcılarımıza sunuyoruz. Kullanılan yazılımdan en üst düzeyde fayda elde edilebilmesi için; geniş bir geliştirme, destek ve danışman ekibi ile çalışıyoruz.

LEM; güncel Logo ürün kullanıcılarının, yeni geliştirilen ve ayrı modül olarak satılmayan özelliklerden ve değişikliklerden 1 yıl boyunca bedelsiz olarak yararlanmalarını sağlayan bir abonelik sistemidir. LEM sayesinde, kullanılan ürünlerin en güncel sürümlerine, bu kapsamda eklenen yeni özelliklere ve performans iyileştirmelerine sahip olunabilir; satın almak istenen kullanıcı, çalışan, firma artırımları ve modüller için özel fiyatlardan faydalanılabilir.

Call Now ButtonBizi Arayın